| کد خبر: 6 | | تاریخ انتشار خبر: 12/09/1404 - 12:30 | | تعداد بازدید: 386 |
اطلاعیه شماره 4
لیست اقدامات ثبت وقایع جاری پذیرش (بسیار مهم )
![]()
محتوای خبر
موارد ذیل از تاریخ 1404/09/12 لازم به اجرا می باشد درود بر شما
به اطلاع میرساند زین پس هر اتفاقی در مورد پذیرش جاری باید ثبت شود در بخش لیست اقدامات که مواردی را پیش فرض ثبت کرده ایم و نحوه کاربرد را به شما عزیزان توضیح میدهیم .
CRM : در زمان بایگانی فرم انتخاب میشود برای نصب ثبت میشود نصب انجام شد ، در مورد تعمیر کارهایی که انجام شده ایاب و ذهابی که انجام شده و یا حمل و نقلی که انجام شده (مواردی که باید شرکت پرداخت کند نه مواردی که از مشتری دریافت شده )
PRM : این فیلد زمانی انتخاب میشود که مشتری شکایت دارد، سپس در توضیحات موضوع شکایت اعلام میشود
پیگیری ارسال قطعه: این مورد زمانی ثبت میشود که از زمان درخواست قطعه زمان زیادی گذشته و قطعه به دست نماینده نرسیده که همکاران داخل شرکت باید پیگیر کنند.
تماس نماینده با شرکت : این فیلد زمانی انتخاب میشود که شما نماینده عزیز با شرکت تماس گرفتید و موضوعی را مطرح یا پیگیر کرده اید باید ثبت کنید
تماس مشتری با نماینده : این فیلد زمانی باید ثبت شود که مشتری بابت پذیرش خود با نماینده تماس گرفته
کارشناسی : این فیلد زمانی ثبت میشود که نماینده در این پذیرش فقط کارشناسی انجام داده نه نصب و نه تعمیری انجام نشده
پیگیری فرم : این فیلد زمانی ثبت میشود که نماینده در مورد پذیرش سوالی داشته و با کارشناسی صحبت کرده
نکته بسیار مهم : ثبت وقایع جاری پذیرش در لیست اقدامات برای این که موارد مکتوب باشد تا بتوانیم پیگیری را انجام بدهیم چرا که بصورت شفاهی موردی پیگیری نمیشود و اگر نماینده ای لیست اقدامات را کامل نکند ( اما بابت تعمیر باید فیلم و عکس و گزارش جدا برای شماره 09905514219 پیام رسان روبیکا ارسال شود ) اجرتی ثبت نمیشود و بدون اجرت بایگانی میشود .